środa, 23 listopada 2016


Witaj, drogi Potencjalny Przyszły Czytelniku. Pragnę przywitać Cię na moim blogu o tematyce fit, lifestyle i sportu. Mam nadzieję, że znajdziesz tu dla siebie coś ciekawego i godnego uwagi. Czego możesz się po mnie spodziewać? Nie należę do pyszałkowatych osób, ale muszę to powiedzieć. Przede wszystkim wskazówek i inspiracji. Tak, ośmielę się spróbować. Tylko dlatego, że mam długie doświadczenie w dziedzinie dietetyki oraz trenowania innych osób. Dlatego biorę na siebie zaszczytną rolę osoby pretendującej do roli nauczyciela, doradcy, coacha ;-)...


Mam nadzieję, że zadaniu temu uda mi się sprostać i że nie rozczarujesz się, czytając to, co zechcę Ci zaproponować. Jeśli będziesz mieć jakieś uwagi, śmiało dziel się nimi w komentarzach.

Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury.

Twój nowy trener fitness ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz